جاویدی ها

باشگاه فرهنگی ورزشی جاوید بندر امام خمینی (ره)

جاویدی ها

باشگاه فرهنگی ورزشی جاوید بندر امام خمینی (ره)

دعوت به همکاری از تمامی جاویدی ها


از تمامی افرادی که در سالهای دور و نزدیک در باشگاه فرهنگی جاوید عضویت (چه کوتاه و چه بلند ) داشته اند دعوت می کنیم ضمن عضویت در این وبلاگ با ارسال نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری نمایند .

ما درحال جمع آوری عکس ها و مطالب گذشته هستیم و لذا در صورتی که از گذشته خاطره و یا عکس دارید خواهشمندیم جهت ماندگاری خاطرات شما به کافی نت فدک به آدرس فاز 3 - نبش سعدی 2 - جنب سوپرمارکت آقای قاسمی مراجعه کنید .

تشکر و قدردانی ما را پذیرا باشید .


نظرات 2 + ارسال نظر
امین یوسفی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ

خود الان درتیم نوجوانان جاوید در پست هافبک راست بازی می کنم و خیلی خوشحال شدم که یک سایت درباره ی تیم ما درست شده من این سایت را از یکی از بازیکنان قدیم جاوید شنیدم باتشکر

موفق باشی برادر
ان شااله شما بتونید ادامه دهنده بازیکنان بزرگ جاوید باشید

حیدرسبیتی اصل سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

باسلام به برادران عزیز که این همت قابل تحصین بخصوص دوست وبرادر گرامی آقای عبد اله شاملو که باعث شد خاطرات گذشتمان را زنده کند .بحق که آنزمان بااستفاده از بازیکنان ومربیان تماما بومی توانستیم بمب انفجاربرای حریفان باشیم /متشکرررررررررررررررریم دوستتون دارم /حتما این کارراادامه دهید.

درخدمتیم برادر سبیتی اصل . انشااله در آینده نزدیک این وبلاگ سایت میشه و بیشتر خدمات میدیم . با حمایت شما بیشتر میتونیم به سایت رونق بدیم . حتما شما هم ما رو از یاد نبرید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد